Bestyrelsen

Home/Om os/Bestyrelsen
Bestyrelsen 2017-05-31T16:31:34+00:00

Bestyrelsen er Fonden Mariehjemmenes ledelse. Bestyrelsen består af 9 medlemmer:

  • 3 selvudpegede medlemmer.
  • 4 bestyrelsesrepræsentanter – valgt ved det årlige repræsentantskabsmøde.
  • 1 medarbejderrepræsentant.
  • 1 forstanderrepræsentant.

Fonden Mariehjemmenes bestyrelse

Jens Elmelund
Jens ElmelundBestyrelsesformand
Serridslevvej 36, 3.tv.
2100 København Ø
26 37 31 84
jes@kab-bolig.dk
Britta Bech
Britta BechNæstformand
Absalonsgade 13 A
4180 Sorø
40 98 85 28
Ida Hoeck
Ida Hoeck
Trørødvænget 16
2950 Vedbæk
29 82 36 90
Ib Poulsen
Ib Poulsen
Lene Hald
Lene Hald
Søndersøvej 29
2820 Gentofte
30 11 33 29
Dorthe Nonbo
Dorthe Nonbo
Medarbejderrepr.
Meta Mariehjemmet
Sejershaven 2
7321 Gadbjerg
4220 6031
Kirsten Schaumburg
Kirsten Schaumburg
Forstander-repr.
Ellen Mariehjemmet
Vesterbrogade 3 C
3250 Gilleleje
Mads Thyregod
Mads Thyregod
Paul Lacoppidan
Paul Lacoppidan
Garderhøj 11
2820 Gentofte

Der afholdes hvert år Repræsentantskabsmøde i Mariehjemmene. I 2017 afholdes det d. 18. maj, kl. 17-21 i Handicaporganisationernes Hus i Høje Taastrup. Du kan læse mødets program her: Indkaldelse til Repræsentantskabsmøde i Mariehjemmene 2017

Jesper Maarbjerg trak sig som formand for Mariehjemmenes fondsbestyrelse d. 1. april 2017. Her er hans afskedstale til farvel-receptionen: Farvel Marie! Jesper Maarbjerg-tale 2017 04 21

Fondsbestyrelsen uddelte i december 2016 500.000 kr. til de enkelte Mariehjem fra Marie-puljen. Her er en oversigt over de bevilgede beløb: Marie-Puljen 2016 Ansøgninger m bevilgede beløb

Der afholdes hvert andet år (i ulige år) valg af medarbejderrepræsentant til fondsbestyrelsen. Det foregår på Medarbejdernes Dag, der i 2017 afholdes d. 16. marts. Du kan se dagens program her: Medarbejdernes Dag – program – 16. marts 2017