Fællessekretariatet

Home/Om os/Fællessekretariatet
Fællessekretariatet 2017-04-19T08:39:47+00:00

Mariehjemmenes fællessekretariat har hjemsted i Lyngby-Taarbæk Kommune på Virumgårdsvej 18 i Virum.

Kontoret er åbent mandag-torsdag fra kl. 8 – 16. Fredag er der åbent fra kl. 8 – 15.

Du kan komme i kontakt med os på telefon 39 62 23 33 eller e-mail: fonden@mariehjem.dk. Du er også velkommen til at komme forbi.

Fællessekretariatet har en sekretariatsfunktion for fondens bestyrelse, så bestyrelsens beslutninger gennemføres og omsættes i praksis.

Fællessekretariatet varetager desuden administrative opgaver for de enkelte hjem herunder økonomi, løn, personale og opholdsbetaling.

Fællessekretariatet tilbyder faglig sparring, organisatorisk rådgivning og udvikling i forhold til det enkelte hjem.

Fællessekretariatet er med til at skabe nye tiltag i Mariehjemmenes regi, så Mariehjemmene hele tiden kan skabe gode hjem i forhold til beboernes behov i samarbejde med de ansvarlige offentlige myndigheder.